November 17, 2010

my life so wonderful n colorful with all of u!!

starting...ehem2...lately,my lifestyle so happening..hahaah!!seriously damn!!thanx to all my friends...sgt teruja pabila di FACE BOOK dapat jumpa kawan2 SEK. KEB. SERI MURNI badge '99/'00...havoc gilerr!!dgn tak penah2 nak g men LAYANG2..boleh plak kannn..hahaha
pastu wat reunion..wlupon aku tk dpt hadir..tp idea dicetuskan oleh aku..hhehe..jgn mrh ek..lepaking2 ngn korang..10TAHUN tu weyh..lamer giler doehh....nseb bek sume2 ingat2 lagi..wlupon de yg tk dpt nk REFRESH blik...haa..nak taw saper??itu kwn rapat aku waktu sekolah rendah dlu..Miss Atrh Mhd!!
die nie..susah aku nk igtkan blik detik2 dlu...tapi SYUKUR..die ingat aku...hahah..bangga r cikit...lallalaaa~~~tp mmg lah..tk leh jugak nk slhkan die...sbb die setakat thun 2000 je,yakni TAHUN 5..yg lain sume TAHUN 6..sbb die ikut famili die pindah PUTRAJAYA...wow!!aku sgt ingat sume..hahaha..korang sume jeles kann??cikgu kiter org pon..wlupon hanya di FB..tapi nmpk keceriaan setelah sume anak2 didik dikumpulkan..aku pon suke jugak..excited sgt!!hahahaa..cikgu nie lah yg pling best antare yg len...tp aku tkde gmbr die secare personal.,..kat FB de yer..jenguklah kat FB yer...hehehehe
pastu lagi sorang nie...taw r skng ni dah menyemattt...dlu pon smart jugak...TIE yg pling PANJANG..hehehejgn marah r babe...tp seingat aku dlu...die tk lah sekelas...tp kuasa Tuhan kan..skng kiter BFF..ye ker??aku nakk!!!korg tknk..aku sedih..hahahha
nk tgk uper die..nilah org yer..Hafez Retro.klu ckp die jeer nk lebeh...slalu bhn org..
tp kekadang,die gak kne bahan ngn kiter org...hahahaha
bila dh jmper mereka2 nie...mkin kerap lah kiterorg mengadakan aktiviti riadah bersama..seronok lah weyh...aku sgt menghargai dan sgt teruja dgn pertemuan nie...korg2 tol meaning in my life larhh!!
amek ko...hahahaha....bwh nie de r antare2 yg join2 group REUNION 10THN nie...tgk2 lah yer :D

2 comments:

atrh mhd said...

aku sukaaaaaaaa post nihhh! hihihihi.

eyy, hafez suka pkai tie pjg2 ke masa skola dulu?
hahaha.

Unknown said...

hahaahaa...thanx weyh...proses learning lagi niee..

ye larhh..ko tk perasan ker..ade stu gmbr die yg zalika tag...tei die pnjangg kot antare yg len..hahahah :D